Tuesday, January 9, 2007

Pravdivy Pribeh

List od neznameho
Esteban lezi v nemocnici,stupil na zdochnuteho kapra po vtacej chripke. teraz ma infuzie a tak,ale pozdravuje ta a vyzera horsie ako ty. Cesnak ma uz dva centimetre a blato je uz suchsie na omak.Prsalo ale aj prestalo.Škriatok Daavid ma pozval na veceru,odmietol som, nemozem jest take mastne jedla a nemam rad jeho manzelku a asi by som sa do ich stromu ani nezmestil. Dedo Jozef uvaril bambulku psovi.ale nevedel ze ma bulimiu.takze bambulkine nohy a ine pozostatky sa valaju po dvore,ale prisli osemnasti havrani bratia a vydobali co sa dalo. Nazrali sa stretli mrtvu lietajucu sliepku,ochoreli a teraz im havrani dedo pestuje penicilin na tyzdnovych rohlikoch.Pre Jozefa prisla hlucha Sju tomasova z efbiaj,ktoru preslo stado pakoni po dialnici route66. Tretia ovca z lava spoznala Sju a zavolala ER/emerdzensi/. Lodou pribehol doktor Dzekyl aj pan Hajd.Nepodarilo sa mu ju zachranit. Jej pes DzekBob kratkozuby nahanal stado pakoni az kym dosiel k rieke Nepreplaves-Vyschnes.

3 comments:

Unknown said...

to uz zniekadial poznam, ale aj tak ma to zase pobavilo :D

rthmdrms said...

hmm ale nezabudni ze esteban zomrel a potom ozil lebo boh povedal ze je velmi mlady

theVlk said...

2 Lucia on je uz ako Chuck Norris ale to ja nechcem :D