Monday, January 8, 2007

myslienky vianocneho kapra

len tak som si plaval priblizne 112cm a 6 milimetrov hlboko. Pocuvam Sepulturu a zrazu...dostanem krc na zadnu plutvu. Nechapavo sa otacam. Pauznem svoj vodaPLejEr. Prepinam sa na jadrovy pohon. Mam adekvatnu rychlost ako s plutvou.Plavem rychlo, sekam bahno,zacinam mat moušn blur ako v níd for spíd andrvótr. Ked tu zrazu vyskoci cervena. Zabublinkujem.Stara korytnacka prefrci na hlavnej stovkou, nechava za sebou riadnu kopu rias. Ty spina okachlickovana!
Brzdim svoje nadavky.Nabehla zelena, ficim dalej.Plavem si tak na kraj dediny.Obchadzam siet -nieco co vytvoril ten primitiv,co chodi na plutvach. *vodaplejer plays Metalica* . Po tretej zakrute pri siestej kopke hnedeho bahna som zistil, ze Mona Liza, mater moje caji, spominala nieco ohladom poslednej kopky bahna,ktoru som prave minul. Tusim skryva nejake temne tajomstvo.Je tam vraj kus kovu v tvare kruzku. Hodil ho tu nejake pocestny,ked siel z nejakej party. Vraj sa dal na sroty s nejakym Sarinom alebo Sablabla,netusim uz presne.Potom sem za tym zaliezli nejake male kucerave suchozemske kapre s chlpatymi plutvami. Hrabali sa v kopke a nasli ten kruzok. Vyziapovali po sebe v bublinkach, ze:
Med!Nie,Cin! Daj mi to!Je to mojeeeee.Len Mojeeeeee.Ja to berrrriem do zberu.
pokracovanie 9 jan. 2007
...pohadali sa, pobili sa. Bitka skoncila, ked jeden odtrhol druhemu censured, druhy zvrieskol:"censured censured do censured censured aj s censured chod!" Potom doplaval sladkovodny zralok zjedol censured. Suchozemske kapre odbehli na sankach prec. Kruzok ostal lezat na dne. Tak tolko ku zahadnej kopke bahna. Nastartujem jadrovy pohon, oci mi zasvietia na cernobilsku zelenu. Citim v sebe energiu ako zajacik s duracelom v zadku. Som rychly, citim ako sekam vodu. Supiny mi vibruju *vodaplejer plays I ve got the power* Niekto ma prenasleduje. Pridavam plyn, teda uran/ale natural,ziadne olovo!/. Ten niekto pridava tiez.Uz prekonavam rychlost bublin vo vode. Este stale je za mnou. Citim uzkost. Viem,ze mu neuniknem. Zastavim, prepinam na sejf moud.Otacam sa a vidim,ze ten niekto je Kôpor-moja stara znama burina.....ok dnes mi to zjavne nejde, ospravedlnujem sa

3 comments:

Unknown said...

hahaha, dobree takto zrana precitat si nieco super, keep going :)

theVlk said...

dnesna kreativita nebola az na takej urvoni, takze sa ospraveldnujem, zajtra to dozeniem :P

Anonymous said...

kuul však pecka :D:D